Blandat från Gomera
I förrgår gick vi upp till el Guru och tittade bland konstnärshusen . Det är alltid lika intressant alltid hittar man något nytt man inte lagt märke till tidigare. Det blommade fint av klättrande växter i olika nyanser. 
Annars är det rätt brunt och uppbränt här på ön efter en varm o torr sommar 
Om jag förstått rätt har det inte regnat sen april här .
Igår gjorde vi en kortare vandring från lad Hayas till Arore. Det blir väldigt varmt mot lunchtid så man får passa på på f.m. 
Idag har Yvonne och jag turistat och shoppat i San Sebastian .
Jag blev åksjuk på vägen tillbaka och räddningen var att bussen var tvungen att stanna p.g.a. vägarbete 
(Vägen breddas och det är bra ) jag kunde i min nöd kliva ur bussen och andas frisk luft när den stod stilla . 


(null)

(null)

(null)

Bild från San Sebastian
(null)